Op ontdekkingsreis in Costa Rica

relaxing time

de afgelopen dagen hebben we genoten van de zon! bedankt allen voor het sturen :-) onze reisrichting was gewijzigd en we zijn vetrokken naar het kleine surfersdorpje samara, waar we een leuk hotelletje vonden op het strand. veel hebben we niet uitgespookt hier, maar we zijn wel heerlijk uitgerust! eergisterochtend zijn we 's morgens vroeg op dolfijnentocht gegaan... doen we denk ik niet snel nog eens haha hoe meer surfers er actief zijn hoe beter natuurlijk de golven.. aangezien we met een superklein bootje 8 km de stille oceaan opvoeren, werden ed en ik steeds iets misselijker. natuurlijk was er geen dolfijn te zien, maar wel een hele schildpad :-) na een goed ontbijt kwamen we weer tot leven. het strand is hier echt supermooi, alleen is het weer niet te voorspellen! 's morgens is het heet en een redelijk blauwe lucht, maar dat keert aan het eind van de dag helemaal om! het lijkt wel alsof de hemel neerstort op aarde haha vandaar dat onze turtletocht @ night helaas niet door kon gaan.. wie weet komen we ze ergens anders nog tegen :-) hier in het plaatsje is een dierenopvangcentrum om gewonde dieren weer terug in de natuur te brengen. gister hebben we een bezoekje gebracht, wat ontzettend goed van die mensen! katachtigen zijn erg zeldzaam in het wild, maar in de opvang zaten twee soorten: een marcay met kitten en een jaguarundi. erg mooie beesten! ook was er een baby wasbeer die eds hart gestolen heeft :-) foto's volgen uiteraard. we genieten nu nog even van het mooie weer en vertrekken dan vanmiddag naar monteverde, een van de grootste natuurparken hier. leuk dat jullie ons allemaal volgen! hasta luego!

Poe

na het regenseizoen komt de lente/zomerperiode. Misschien de komende weken meer zon de gehele dag. Echt een natuurland, aparte dieren. Hopen dat jullie geplande bezoekjes uit komen. Voor Edwin misschien toch wel een ervaring om dicht bij de dolfijnen te kunnen komen. Fijn dat jullie genieten en ook VAKANTIE vieren. Luieren. Loop je geen risico met het eten?
Enjoy.

Naomi

hmmm.. klinkt goed een hotel aan het strand!
Luieren mag zeker niet ontbreken tijdens een goede vakantie.

Jammer van de dolfijnen en de schildpaddentocht. Maar een baby wasbeer maakt veel goed.

Nog gekke dingen gegeten?

Muchos besos!

Stephanie

Klinkt heerlijk!! Luieren hoor ook bij vakantie vieren en hebben jullie zeker verdiend!
Jammer van de dolfijnen, maar scheelt mijn wel iets minder jaloers zijn;)
Ohoh concurrentie van een wasbeer:P ben benieuwd naar de foto's! Hoop dat het weer wat constanter wordt voor jullie!

Kus

Marieke

Hellohello!

Lekker hoor uitrusten aan het strand!! Vroeg me idd ook al af of jullie iets ontzettends lokaals qua eten hebben uitgeprobeerd? :) Have fun in monteverde, ben benieuwd hoe jullie het daar vinden!!
xxxx

Rianne

Hallo lieverds!
Volgens mij zijn jullie op en top vakantie aan het vieren! En daar hoort strand en uitrusten ook zeker bij! Jammer van het misselijke boottochtje, haha! Een goed ontbijt doet wonderen!
Ben benieuwd naar Monteverde, zullen jullie vast weer veel moois gaan zien! GENIET!
Dikke knuffel!

Emy

Goed om te horen dat het weer wat beter is! Heurlijk! Hier is het maar koud en mistig, voor het geval jullie dachten iets te missen... ;-) Ben benieuwd naar de baby wasbeer, lief! Dikke kus en veel plezier!