Op ontdekkingsreis in Costa Rica

eten beren bananen?

Toen wij vanmorgen op een zeer christelijke tijd van half 7 wakker werden en het gordijn open deden, zagen we een heel schattige neusbeer in de bananenboom zich tegoed doen aan twee heerlijke bananen! hier in costa rica eten beren dus bananen ;-) we verblijven nu in nosara, veel valt hier niet te beleven dus morgenochtend vertrekken we naar playa grande om de schildpadden hopelijk te zien! dat was ook hier de bedoeling, bij playa ostional komen er veel aan land om eieren te leggen, maar aangezien het hier afgelopen nacht en nu ook weer erg veel heeft geregend is de enige weg, ehm blubberpad, onbegaanbaar!en we moeten met de auto ook een inmiddels flink stijgende rivier over... dus jullie begrijpen, zo verstandig als wij zijn, dat we dat maar even laten.. jammer!!! maar inmiddels hebben we hier al veel gezien: brulapen, gordeldier, wasbeer, neusbeer, leguaan, bontgekleurde vlinders, vleermuizen en heel veel vogels. en we zijn nog niet eens op safari geweest haha hopelijk gaat morgen de zon schijnen.. willen jullie hem anders deze kant opsturen? het eten is hier trouwens te lekker!er zijn hier veel mexicaanse invloeden en laten we daar nu net dol op zijn :-) en het is erg prettig dat ik een woordje spaans spreek, dat maakt het leven hier een stuk gemakkelijker... vooral voor edwin hihi

Rianne

Wow, aan dieren geen gebrek dus :).
Jammer dat jullie nog geen schildpadden hebben gezien, maar een blubberpad is misschien niet zo verstandig, nee :p.
De zon schijnt hier volop, dus kunnen wel een beetje opsturen! Doen jullie dan wat graadjes Celcius deze kant op? De mensen in het zuiden van het land staan 's morgens hun auto al te krabben, brrr!
Geniet lekker van alles, ook van al het eten, hihi.
Dikke knuffel!

Poe

En laten jullie nu net voor de natuur met al zijn dieren naar Costa Rica gekomen zijn.
Dus de foto's zullen het wel ondersteunen.
Zo zie je maar je talen spreken komt altijd van pas.
Gelukkig is het geen franstalig gebied ;)
Want dan had je mij toch mee moeten nemen :)

Wel spannend met een auto door het land heen, ben je wel je eigen baas. Maak er geen safari van, rust ook op z'n tijd uit , luieren gelijk een luiaard mag ook.

Groetjes aan jullie beiden

Mariekuh

Cool al die dieren!! Jullie zullen ook nog wel een miereneter tegenkomen, die's ook vet! Balen van de regel maar ik ben hard aan het blazen om het zonnetje naar jullie toe te krijgen! Enjoy the trip schatten!!
X M

Stephanie

Whoo de dieren teller loopt al flink op! Vet hoor!!!
Maar klinkt idd wel verstandig om verder te rijden.
Mexicaanse invloeden klinkt zeker niet verkeerd, lekker geniet ervan!!
Hopelijk komt de zon snel aan:)
Geniet!!

FC Guernsey

dag zusje en broertje,

Wat ontzettend gaaf nu alweer, ik denk dat jullie maar een extra fotomuur thuis moeten maken om deze reis weer te geven, wat zou ik graag met jullie ruilen, maar denk jullie niet met ons hahahahah

geniet ervan!!!!

xx

Naomi

Dat klinkt fantastisch!!
Lekker eten,mooie natuur,sexy man en een spaans woordje hier en daar.
Wij verdienen hier het geld wel.
Adios guapa's
dulces suenos!

Oma H.

Wat een prachtige foto,s.En dat in zo korte tijd.Dat beloofd noch wat te worden.Maar ook gaan genieten he?
Wat hebben jullie al veel reacties gekregen.
Hieruit blijkt hoeveel lieve mensen jullie om je heen hebt.
Tot een volgende keer dikke knuffel voor jullie liefs Oma.

Evi

Klinkt helemaal goed! Ziet er ook fantastisch uit op de foto's!
Verzoek voor zon heb ik net voor jullie verstuurd, hopelijk komt tie nu snel! ;-))
Nog veel plezier!

Liefs, Evi

Leen

YOOOOOOOOOO VAKANTIE PEOPLE!
Echt super dat jullie zo'n lekker lekker zonnetje hebben enzo! :P Grapjuuuh. Ik zeg : GAAAAAAAF HOOOORR.
DIKKE BAK EDJE! DONUTS MAKEN en Lekker Door de PLASSEN SCHEUREN JONGUH! Lekker genieten dan maar. Kzal duimen voor het zonnetje! Have FUN!

Zaterdag feestje in jullie huis JJOOOEEEEHOOOOEEEE ;)
oja en maar ff woordje met wordfeud :P

ARRIEE!

Marcha/Jaap

Veel plezier, we lezen regelmatig jullie belevenissen.

Groetjes,
Marsch en Jaap