Op ontdekkingsreis in Costa Rica

gelukkig, we zijn er!

buenos dias! na een lange dag en een heerlijke nacht kijken wij nu uit over een prachtige vallei. het heeft de hele nacht geregend, maar achter de wolken schijnt de zon gelukkig :) dan kunnen wij mooi straks op ontdekkingsavontuur! helaas is het bellen en smsen hier tot nu toe niet gelukt... dus ouders we zijn heelhuids aangekomen haha de vlucht naar new york was prima, alleen een iets te klein vliegtuig met weinig bewegingsruimte en veel motorlawaai en bij het dalen erg veel turbulentie.. misselijk! maar wel het bevrijdingsbeeld kunnen zien. en toen door naar san jose, geen films, nog minder ruimte en nog meer zin om lekker te kunnen slapen :) vanmiddag de huurauto ophalen en dan kunnen we aan ons grote avontuur beginnen! hasta luego y besos

Poe

Wat een wonderlijke wereld dat internet wel functioneert en mobiel telefoonverkeer stagneert.
Wij waren ook al enigzins "ongerustg" nog geen teken van leven te hebben ontvangen. Natuurlijk heeft je vader via vlucht volgen (google) kunnen zien dat jullie geland waren in Newark en uiteindelijk ook opgestegen en geland in Costa Rica.
Zelfs dat soort signalen kwamen wel door. Na deze eerste ervaring met het "westen" van de wereld nu maar genieten van de Costa Ricaanse cultuur en natuur. En laat maar weten dat je een supporter van Twente bent (Ruiz) en wie weet gaat de culinaire gastvrijheid voor jullie open.

Groetjes vanuit een droog maar koud Zwanenburg.
Het verre Oosten voor jullie op dit moment :)

Oma Hendriks.

Hallo schatten fijn dat jullie er zijn.
En nu gaat het genieten beginnen,hopenlijk met heel mooi
weer.Je weet dat ik in gedachten bij jullie ben,en door de blog kan meegenieten. Heel veel liefs voor allebij
Tot de volgende keer. Oma.

marieke

heee wereldreizigers! top dat jullie goed zijn aangekomen maar wel balen van de vlucht :( heee veel plezier! x M

ronny en evert

fijn dat jullie goed zijn aangekomen, we hopen dat het weer meewerkt en dat jullie een onvergetelijke
vakantie tegemoet gaan, veel plezier en hou alles
heel groeten pa en ma doei!!!!!

Stephanie

Pff balen van de vlucht en het telefoon verkeer, maar gelukkig bestaat internet er wel:) hool dat de zon snel doorbreekt en blijft! Geniet en rij voorzichtig!!
Kus

Rianne

Heey vakantiegangers!
Balen van de niet echt relaxte vlucht, maar gelukkig zijn jullie er :)
Hopelijk nu in het bezit van een mooie auto waarmee jullie 4 weken lang het land rond kunnen reizen!
Geniet er maar lekker van!
Dikke kus!

Cheryl

Heel veel plezier en geniet ervan!!! Ik ga jullie volgen!! Geniet ik toch een beetje mee met jullie op deze manier. =)

"Double D"

Hey vakantiegangers,
Fijn dat jullie zijn aangekomen op plaats van bestemming. Heel veel plezier en doe voorzichtig.
Mocht het mogelijk zijn, dan zien we natuurlijk graag wat foto's tegemoet. Hier loopt alles op rolletjes.... en we hebben zojuist zoveel ingekocht dat het nog amper in de kasten past. ;-) De katten gaat het goed mee, alleen moesten ze eerst wel even wennen aan hun nieuwe en tijdelijke huisgenoten.
Geniet ervan!
Liefs D&D

Gijs

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet en ga mooie dingen zien! Veel plezier!