Op ontdekkingsreis in Costa Rica

Bijna..

Ja! Bijna is het dan zover.. over ruim 2 weken gaan Ed en ik heerlijk een maand backpacken in Costa Rica!

Zo goed als alles is geregeld; paspoorten zijn geldig, auto is gehuurd, bergschoenen zijn ingelopen, kleren in schutkleuten zijn gekocht en moeders heeft de apotheek leeggehaald voor onze 'in geval van nood voorraad' !

Nu rest ons alleen nog het inpakken van alle spullen, en tja wie wel eens met een backpack gereisd heeft, weet dat dat geen eenvoudige opgave is

Wink
Ik ga me nog even storten op de spaanse taal, leesblaadjes kopen en vooral heel veel zin maken om heerlijk op vakantie te gaan!!

Heel fijn om te zien dat het weer in Costa Rica steeds beter wordt en het regenseizoen ten einde loopt, want na zo'n regenachtige zomer in Nederland zijn wij wel even toe aan zon!

Papa

Ja Ja, dan is het nu bijna het geval. Wederom een backpack avontuur in het Midden Amerikaanse deze keer.
Ook wij hebben er zin in om vanuit het kleine kikkerlandje Nederland jullie te volgen op die bekende reisverhalen.
Succes beiden met de voorbereiding.

Rianne

En nu nog maar 1,5 week!
Nog even wat werken, feestjes afwerken en backpacks inpakken...
Maar daarna lekker genieten van een mooie reis!

mama (moeders)

L ieverds,

Hebben jullie net weggebracht. Na de verplichte tranen geplengd te hebben en jullie uitgezwaaid, zitten we nu thuis aan een bakkie thee.
Als jullie dit lezen zijn jullie al aan de overkant van de oceaan en begonnen aan jullie avontuur in Costa Rica.
Heel veel plezier en geniet van elke nieuwe ervaring.
Wij zijn in afwachting van hele mooie foto's.
Kus